poniedziałek, 17 marca 2014

Początki c;

Hey założyłam tego bloga z przyjaciółką którą poznałam przez internet może w to nie wierzycie ale taka prawda c; i niedługo zamierzam się z nią w Maju spotkać z nią i z jej przyjaciółką (którą też się przyjaźnie przez internet ) i czasem gadamy na skypie ;**
 
Więc tak na początku powiem coś o sobie  i tez chyba zrobię drugą stronkę na tym blogu gdzie ja i Wiki (tak ma na imię przyjaciółka) napiszemy cos o sobie zobaczy się jeszcze ale teraz powiem coś o sobie:
 
Mam na imię Sylwia i mam 14 lat, Jestem z Polski konkretniej z Warszawy.
W wolnym czasie lubię rysować , czytać jakieś ciekawe książki...itd.
Interesuje się : moda , muzyką , trochę fotografią , sztuką , itd...
I należę do fan-domów: Echelon , Beliebers , Kwiatonators ,,,,,,,,,
Słucham rodzajów muzyki
~ metal
~ rock
~pop
 
To tyle na ten temat c; i na dzisiaj a i tutaj daje wam jakąś nutkę c; Trzymajcie się Bye Bye ;** ^^

1 komentarz: